Tuesday, November 28, 2017

Kontrolltöö 2017

Kirjuta oma blogisse iseenda kohta: 


  • Lisa blogisse Youtubest üks lugu oma Eesti lemmiklauljalt (või lihtsalt ühelt Eesti lauljalt)
  • Alusta uut postitust ja iseloomusta ennast veidi, milline oled enda meelest (iseloom, hobid, mida meeldib / ei meeldi teha, ...)

  • kirjuta ka, vähemalt 2-3 oma lemmiklehte internetis, mida sa kõige tihedamini külastad. Lisa lingid nende lehtede peale 

  • lisa oma artikli juurde üks pilt, mille otsid internetist.
    Pilt võiks kuidagi olla seotud näiteks su hobiga.
    Kirjuta pildile ka pildiallkiri ja paiguta pilt lehe vasakusse äärde

  • mine arvutiõpetaja blogisse margitaedma.blogspot.com ja lisa artiklile "Kontrolltöö 2017" oma kommentaar.
    Kirjuta kommentaariks, kas blogi tegemine on sinu meelest kerge või raske

33 comments:

  1. kontrolltöö. oli notmaalne oli natukene lihtne aga notmaalne

    ReplyDelete
  2. Blogi tegemine oli kerge ja lihtne.

    ReplyDelete
  3. Minu arust oli kerge teha blogi

    ReplyDelete
  4. Natuke kerge ja natuke raske oli aga ma ju alles õpin.

    ReplyDelete
  5. blogi tegemine on kerge natuke on raske ka.

    ReplyDelete
  6. Päris kerge oli. Muud pole mul midagi öelda.

    ReplyDelete
  7. Ma arvasin, et see oli raske. Aga mina sain hästi hakkama.

    ReplyDelete
  8. Mina kartsin et see oli raskem. Aga mina sain väga hästi hakkama.

    ReplyDelete