Monday, April 23, 2012

Kontrolltöö

Kirjuta oma blogisse iseenda kohta:

  • iseloomusta ennast veidi, milline oled enda meelest (iseloom, hobid, mida meeldib / ei meeldi teha, ...)

  • kirjuta ka, kuhu kooli tahaksid õppima minna peale meie kooli lõpetamist ja lisa link selle kooli veebilehele. Need, kes ei taha õppida, valivad ühe firma, kuhu tahaks tööle minna. Ja kellena töötaksid või millist eriala soovid õppida. 

  • lisa oma artikli juurde võrgukettalt pilt nimega suvi

  • mine arvutiõpetaja blogisse margitaedma.blogspot.com ja lisa artiklile "Kontrolltöö" oma kommentaar. Kirjuta kommentaariks, kas blogi tegemine on sinu meelest kerge või raske

33 comments:

  1. Õpetaja õpetas mind eelmine tund tänu sellele oskasin seda kergelt

    ReplyDelete
  2. blogi oli teha kerge kuid ma läksin segatusse ja siis läks kõik meelest ära enam vähem ja veel seda oli huvitav teha.Ja tänu õpetajale oskasin kuid üks asi ikka meelest läks ära kahjuks.

    ReplyDelete
  3. Mulle olid piltide panemine nats raske aga ma sain selega hakkama

    ReplyDelete
  4. Blogi tegemine oli minu meelest kerge.

    ReplyDelete
  5. blogi tegemine on natuke keeruline sest et oilte ja linke on raske leida.

    ReplyDelete
  6. huvitav oli vaga raske ei olnud

    ReplyDelete
  7. see blogi kirjutamine oli lihtne aga natukene takerdusin.. Mulle meeldis see kontrolltöö..

    ReplyDelete
  8. Mküll teha aga mõni kord on raske.

    ReplyDelete
  9. Mulle väga meeldis seda teha see oli minu jooks lihtne .
    järgminekord võiks olla vähe raskem.

    ReplyDelete
  10. Alguses oli raske alustada, kuid kui oled alustanud ja selle põhimõttest arusaanud siis on see väga lihtne.

    ReplyDelete
  11. Alguses oli raske ja siis oli kerge.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Alguses oli mul raske ja pärast läks mul juba kergemaks see plogi tegemine.

    ReplyDelete
  14. minu arvates oli blogi tegemine pool kerge ja pool raske

    ReplyDelete
  15. Minu arvates oli blogi tegemine väga lihtne.

    ReplyDelete